Ja nie wiem, może ja za dużo…

Ja nie wiem, może ja za dużo narzekam ale ceny robią się kosmiczne. Nie licząc przypraw, składników używanych wielokrotnie (oliwa, tłuszcze, etc), dodatków (czosnek, przyprawy) – za prosty obiad – kurczak w sosie pomidorowym z makaronem – zapłaciłem 40 (czterdzieści złotych)!

To jest kuźwa jakiś żart, zrobienie czegoś bardziej złożonego i „składnikochłonnego” podchodzi lekko pod 60 – 70 zł dla czteroosobowej rodziny ( ͡° ʖ̯ ͡°) Gdzie kuźwa oprócz tego jakieś pieczywo, wędlina, ser, warzywa i owoce dla dzieci…

#dieta #odzywianie #inflacja #pieniadze #ceny #boldupy #gorzkiezale #japierdole

Rodzice stwierdzili, że…

Rodzice stwierdzili, że zamiast mi przelewać co miesiąc pewną sumę na mieszkanie/jedzenie itp. to mam podpiąć kartę ojca do walleta na iphone i z niej korzystać XDD. Przez to będą widzieć dokładnie gdzie, ile, o której wydaje a jak im tłumaczyłem, że to w chuj mi zabiera prywatności, to udają, że to nie o to chodzi i tak będzie lepiej i łatwiej XD. Jakieś porady jakich argumentów używać, ewentualnie jak to obejść? Bo nawet mając 20 lat nie mogę się uwolnić od ich nadopiekuńczości i kontroli i już mnie to zaczyna dobijać( ͡° ʖ̯ ͡°)
#studbaza #pieniadze

My inwestorzy to mamy w…

My inwestorzy to mamy w Polsce szczęście, wystarczy kupić apartament inwestycyjny 20m2 i kasa robi się sama, nieruchomości tańsze nigdy nie będą, kto jeszcze nie kupił ten frajer. Teraz leci hajs z wynajmu i elegancko mimo podwyżek stóp procentowych jestem 200 zł na czysto do przodu co miesiąc co jest niemałym zastrzykiem gotówki. Tak więc doceńmy co mamy, szczególnie to, ze uwaga powtarzam – nieruchomości tańsze nie będą. W innych krajach ludzie nie mają tyle szczęście, np. jacyś Arabowie z Emiratów, u nich przez ostatnie 7 lat nieruchomości spadły o 35%, haha ci co kupili w 2014 to muszą być straszni frajerzy

#nieruchomosci #inwestycje #pieniadze

Z serii kobietom w życiu jest…

Z serii kobietom w życiu jest trudno I w ogóle #pieklokobiet

Anna Zapała. Pojechała do UK do gówno-prac i chyba z nudów zaczęła nagrywać ze swoim łamanym angielskim filmiki na których po prostu ubiera różne „seksi”-ubrania i mówi, że coś fajnie jej leży. Dzisiaj ma 600k na YT i kilkuset patronów.

#niebieskiepaski #rozowepaski #ludzie #pieniadze #finanse #pieklomezczyzn